• аранжування
  • створеня фонограм (мінус, плюс,)
  • послуги мастерингу
  • створення передач для радіо та рекламних радіороликів
  • створення відеооглядів та відеотренінгів
  • створення рекламних відеороликів
  • створення корпоративних фільмів та відеовізиток
  • створення документальних фільмів
  • озвучення відео та дубляж
  • створення музики для відео, YouTube, Vimeo, та інших ресурсів

Портфоліо

Мій кабінет

Для користувачів Продакшн-SHOP

Забули пароль
Реєстрація

Наші друзі (Facebook)

Real time web analytics, Heat map tracking

Яндекс.Метрика

fw 410Два звукові інтерфейси від одного виробника і зовні надзвичайно подібні. Коли справа доходить до вибору, не розумієш що ж все таки взяти і на чому зупинити свій вибір. Насправді у даних приборів більше спільностей аніж відмінностей. Свого часу FW 410не один рік відпрацював на нашій студії, а далі поїхав у Мінськ на студію ВІА «Пєсняри»  де працює до тепер. Нещодавно довелося потримати і повзати його брата  ProFire 610, тож у даній публікації ділюся першими враженнями від такого короткого тест драйву.

fw 610Ну насамперед зазначу, що два прибори є зовнішніми звуковими інтерфейсами з комутацією через порт 1394, або відомим ще під назвою FireWare. Наявність такої схеми комутації говорить уже про багато позитивних моментів. Насамперед про швидкість передачі даних між комп’ютером та інтерфейсом. Одразу зазначу, що FW 410є попередником  ProFire 610, а відтак дещо древнішим, проте і дешевшим. Під час експлуатації FW410 задовольняло майже все: кількість вхідних і вихідних каналів (4-8), наявність цифрових входів та виходів, два виходи на навушники.

Проте були і недоліки. Першим і вагомим з них – наявність неякісних мікрофонних передпідсилювачів . На початках усе скидалося на брак, оскільки був присутній чіткий вузькополосний фон у діапазоні середніх частот. Проте з часом в Інтернеті довідалися, що у цьому заклечається уся філософія даного прибору: для того щоб вписатися у бюджет розробникам поряд з якісних перетворювачем довелося зекономити на преампах.  Проте дана проблема вирішувалась використанням зовнішніх перед підсилювачів. Наступною проблемою було «кліпування». Під час запису випадкове перевантаження фіксувалося не приємним тріском на треку, який нереально було забрати. Тому через один такий момент доводилося переробляти усю роботу. Дану проблему вирішувалося методом регулювання чутливості  вхідного сигналу, орієнтуючись на максимальні показники. А загалом апарат зарекомендував себе як найкраще: якість ЦАП/АЦП була на висоті. Уже після того, як апарат було продано довідалися ще про одну суттєву перевагу: FW410 був модульним прибором, тобто його можна було розширювати підключаючи послідовно декілька пристроїв і управляти ними як одним потужним інтерфейсом. Невипадково на задній стінці передбачено 2 порти типу 1394.

Та час йшов і FW 410було знято з виробництва. На заміну з’явився  ProFire 610. Ззовні надзвичайно подібний на попередника. Проте відмінності все таки відстежуються. Насамперед у компоновці передньої панелі : там відсутні кнопки Padпідсилення чутливості, вони тепер уніфіковані у самих регуляторах. Як на мене не дуже зручно, а особливо для новачків незрозуміло. На задній панелі також пропали оптичні вхід та вихід. А  в інших деталях усе спільне з попередником. В процесі тестування на перший погляд відмінностей у звучанні не вдалося виявити, хоча заміри які проводили фахівці все ж свідчать про покращення у роботі ЦАП / АЦП. На превеликий жаль тріск при перевантаженні також присутній і тут. Очевидно проблема не в приборі а у класі. Щодо мікрофонного передпідсилювачв тут є суттєві позитивні зрушення. Фону не спостерігається, надзвичайно низький рівень шумів і приємне прозоре звучання без всіляких гармонізовано-симульованих втручань. Подейкують, що в ProFire610 вмонтовано фірмові преампи Octan. Так вони чи ні судити користувачам. Та все ж прибор дещо перероблений зі своїми плюсами і мінусами.

Висновок очевидно банальний і простий: прагнете відносно недорогий якісний професійний звуковий інтерфейс – вибір за ProFire 610. Якщо ж є обмежений бюджет – вибір за FW 410, який будучи уже легендою ще не один рік слугуватиме на студіях і буде доступним на вторинному ринку. Тобто у цій дуелі грає роль вартість та технічні нюанси, і аж ніяк не звучання. У будь-якому випадку звучанням залишитесь задоволені.


Ярослав БАРАН (На замовлення Yareksound)