• аранжування
  • створеня фонограм (мінус, плюс,)
  • послуги мастерингу
  • створення передач для радіо та рекламних радіороликів
  • створення відеооглядів та відеотренінгів
  • створення рекламних відеороликів
  • створення корпоративних фільмів та відеовізиток
  • створення документальних фільмів
  • озвучення відео та дубляж
  • створення музики для відео, YouTube, Vimeo, та інших ресурсів

Портфоліо

Мій кабінет

Для користувачів Продакшн-SHOP

Забули пароль
Реєстрація

Наші друзі (Facebook)

Real time web analytics, Heat map tracking

Яндекс.Метрика

project mixХоча дану модель вже відносять до ветеранів, проте лише зараз вона стає фінансово доступною для наших музикантів та студій. Інформації про неї в Інтернеті обмаль. Тому дана публікація буде корисною усім хто є власником цього апарату, або хто планує придбати для своєї студії цей агрегат.

 Кожен хто планує купувати звуковий інтерфейс на студію, одразу намагається порівняти обрану модель з відомими йому аналогами. Так от маючи досвід роботи на деяких інтерфейсах, ділюся інформацією зі свого досвіду, якої нажаль у мене не було під час придбання m-audio projectmix.

 

Отож спочатку у мене був M-Audio FW 410. Пропрацював на ньому роки. Більше року працюю з m-audio projectmix. І не шкодую що змінив залізо. Річ у тім що projectmix. виграє перед FW 410 по дуже багатьох параметрах. Насамперед це глибина звучання і сила вихідного сигналу. Тобто цифрові перетворювачі на m-audio projectmix є значно якіснішими. З цим апаратом почуваєш себе значно комфортніше під час зведення і під час мастерингу. Звукова картина значно деталізованіша і кронкретніша, як по панорамі так і по частотних характеристиках. Наступним позитивом m-audio projectmix є якість мікрофонних передпісилювачів що на 410 було справжньою проблемою. Скажу що їх якість перевершує бюджетні передпідсилювачі типу МІС 800 від Behringer і аналоги від Art Tube. До такого висновку дійшов методом порівняння і юзанням декількох версій студійних мікрофонів. Ще однією позитивною рисою є інструментальний вхід. Можу припустити що в оброці сигналу там використовують подібні системи як в ДіректБоксах, оскільки амплітуда записаного сигналу є достатньо пропорційною і легкою для обробки. Ну і врешті комутація: 8 каналів для одночасного запису є безсумнівним плюсом. Єдиною перевагою 410 а можливого і його наступника 610 є заточка під хвук систееми 5.1 і 7.1. Тобто 8 лінійних виходів, які при певній системі комутації студійного обладнання є суттєвою перевагою.

Та це так порівняння з аутсайдером, а що покаже Projekt Mix у співставленні з більш іменитими апаратами, для прикладу Digidesign Digi 003.  Дуже часто ці апарати вносять в одну групу, роблячи порівняння, як рівноцінних приборів. Насправді різниця між ними є, що також суттєво відображено у ціновій політиці. Що між ними спільного? Це наявність в обох приборах міді-контролерів для управління програмним забезмеченням і це мабуть усе. Довелося якось ці прибори юзати разом на одній студії і в котре переконався що відмінностей між ними дуже багато.

Насамперед якість перетворювачів. Зрозуміло що на у двічі дорожчому Digidesign якість буде вищою. Вона проявляється у прозорості та насиченості звуку. M-AUDIO на цьому фоні дещо програє у бік пластмасового звуку. Проте не радикально. Читабельність, глибина і деталізація звуку в обох приборах на висоті.

Комутація. Ось тут є в чому позмагатися. Обоє приборів мають 8 входів. Проте в Digidesign лише 4 зних можуть використовуватися з фантомним живленням, для кожного каналу яке включається індивідуально. В M-AUDIO усіх 8 каналів можуть застосовуватися з фантомним живленням, проте воно вмикається спільною кнопкою для усіх. Щодо виходів виграє 8 проти 4.

Мідіконтролер. Ось тут пальму першості тримає M-AUDIO Projekt Mix. Якщо в Digidesign Digi 003 усі переваги міді-контролера можна відчути лише при роботі з ProTools, то мідіконтролер M-AUDIO Projekt Mix є багатопрограмним. У ньому є пресити під усіх лідерів пргограмного ринку Cubase, Sonar, Logik, ProTools в тому числі. А з ручними налаштуваннями мені вдалося запистити його навіть під Adobe Audition 3 i відеоредактор Sony Vegas. Правда стабільність роботи в останніх вимагає покращень. Проте факт залишається фактом: M-AUDIO Projekt Mix є значно універсальнішим. І ще можливо несуттєва, проте перевага M-AUDIO Projekt Mix над Digidesign Digi 003 полягає у наявності 9 моторизованих фейдерів (проти 8). Тобто є в наявності мастер-фейдер що суттєво покращує комфорт роботи з міді-конролером.

Ярослав БАРАН

P.S.

Наразі досі загадкою для мене залишається низка проблем і питань, які так і не вирішив. Ось вони:

1. Під час використання фейдерів у програмі Кубейс чомусь разом з гучністю регулюється пічбендер.

Якщо хтось знає, як уникнути цих проблем, може залишити відповідь тут на сайті, або у спеціальній групі, "В контактах", присвяченій цьому апарату.

http://vk.com/club55754500