• аранжування
  • створеня фонограм (мінус, плюс,)
  • послуги мастерингу
  • створення передач для радіо та рекламних радіороликів
  • створення відеооглядів та відеотренінгів
  • створення рекламних відеороликів
  • створення корпоративних фільмів та відеовізиток
  • створення документальних фільмів
  • озвучення відео та дубляж
  • створення музики для відео, YouTube, Vimeo, та інших ресурсів

Портфоліо

Мій кабінет

Для користувачів Продакшн-SHOP

Забули пароль
Реєстрація

Наші друзі (Facebook)

Real time web analytics, Heat map tracking

Яндекс.Метрика

mid side2Світ не стоїть на місці і разом з ним розвиваються прийоми та способи звукозапису. Проте завжди здавалося, що є консервативні речі, такі як скажімо стерео чи інші параметри звукового сигналу, які теоретично мали б залишатися незмінними. Та прогрес і тут зумів наслідити.

Явище «стерео» уже й не таке нове, проте  досі є визначальним у зведені та мастерингу фонограм. Що ми про нього знаємо? Це запис паралельних доріжок з інформацією 

для лівого і правого вуха, а вже фізіологія творить з ним дива: накладаючи ці сигнали з мінімальною мілісекундною затримкою ми в мозку отримуємо широке об’ємне звучання. Для простого користувача варто знати, що для «стерео» необхідно мати два джерела звуку. Тобто з одним динаміком стерео не буде, ну а для звукачів знаємо, що необхідно два пристрої для фіксування звуку: два мікрофони тощо. Також тут ми оперуємо такими величинами як панорама: для віртуального переміщення джерела звуку в стерео-просторі. Ми звикли до цього, навчилися по максимуму використовувати такі властивості звуку для досягнення суперового результату.

fw 410Два звукові інтерфейси від одного виробника і зовні надзвичайно подібні. Коли справа доходить до вибору, не розумієш що ж все таки взяти і на чому зупинити свій вибір. Насправді у даних приборів більше спільностей аніж відмінностей. Свого часу FW 410не один рік відпрацював на нашій студії, а далі поїхав у Мінськ на студію ВІА «Пєсняри»  де працює до тепер. Нещодавно довелося потримати і повзати його брата  ProFire 610, тож у даній публікації ділюся першими враженнями від такого короткого тест драйву.

fw 610Ну насамперед зазначу, що два прибори є зовнішніми звуковими інтерфейсами з комутацією через порт 1394, або відомим ще під назвою FireWare. Наявність такої схеми комутації говорить уже про багато позитивних моментів. Насамперед про швидкість передачі даних між комп’ютером та інтерфейсом. Одразу зазначу, що FW 410є попередником  ProFire 610, а відтак дещо древнішим, проте і дешевшим. Під час експлуатації FW410 задовольняло майже все: кількість вхідних і вихідних каналів (4-8), наявність цифрових входів та виходів, два виходи на навушники.

studio v3Сьогодні хочу поділитися досвідом в експлуатації двох цікавих приборів, без яких сучасна студія вважається недоукомплектованою. Мова йде про мікрофонні передпідсилювачі або преампи. Для тих, хто лише робить перші кроки у студійній справі, скажу, що дані прибори необхідні для підсилення роботи конденсаторних студійних мікрофонів. Принаймні така була їхня першочергова функція. З часом окрім попереднього підсилення їм доручили виконувати функції сатуратора  і додатково лімітера. Тож сучасний передпідсилювач навіть бюджетного класу є таки багатофункціональним пристроєм, здатним працювати з будь-яким сигналом.

 В даній публікації порівнюємо дві бюджетні моделі вартістю приблизно 100 у.о.  Можливо не зовсім коректно підібрана пара приборів, адже ArtTubeV3 ніби ламповий прибор, а ось  Behringermic800 – транзисторний. Та по функціональності вони надзвичайно подібні. В обох пристроях передбачена група заводських налаштувань для підсилення вокалу і інструментрів. В обох передбачений лімітер та сатурація. Вони подібні за комутацією (одно канальні) і налаштуваннями (інвентор фази, послаблення сигналу на 20%, фантомне живлення)). Проте на перший погляд відрізняються типом сатурації. У випадку ArtTubeV3 – лампа, у випадку Behringermic800 аналоговий емулятор лампи.

masterdyskНарешті у житті Вашої студії настав той довгоочікуваний момент, що свідчить про певне завершення чергового етапу розвитку – випуск аудіо-альбому.  Можливо для вашої конкретної студії це відбувається вперше, тому розслаблятися на досягнутому не варто. Це ще не завершення роботи, адже для тиражування вам необхідно створити «мастер-диск».

На перший погляд ніби нічого особливого: зливаємо усі фонограми на диск у форматі CDAі на виробництво. Та коли перед вами на стіл покладуть аркуш з переліком вимог того ж виробника, кумекалку все таки доведеться почесати. Скажу одразу, для звукооператора чи звукорежисера, котрий дійшов до цього етапу, труднощів би немало виникати. Розібравшись лишень з деякими нюансами за нетривалий час на вашому столі має бути готовий сформований мастер-диск.

project mixХоча дану модель вже відносять до ветеранів, проте лише зараз вона стає фінансово доступною для наших музикантів та студій. Інформації про неї в Інтернеті обмаль. Тому дана публікація буде корисною усім хто є власником цього апарату, або хто планує придбати для своєї студії цей агрегат.

 Кожен хто планує купувати звуковий інтерфейс на студію, одразу намагається порівняти обрану модель з відомими йому аналогами. Так от маючи досвід роботи на деяких інтерфейсах, ділюся інформацією зі свого досвіду, якої нажаль у мене не було під час придбання m-audio projectmix.